Whoop whoop werd gebeld door een vriendelijke vent met een zachte G met net zo'n groot hoofd als ik, heeft mij een nieuwe zonnebril toegestuurd omdat hij een klein beetje scheef stond. Is toch top service zo hè. Keep up the good work!
Approved
Member of ValuedShops since 2013
Regular monitoring
Clear conditions
Complaint management
Real entrepreneur
ValuedShops reviews
Impartially managed by ValuedShops. Read our policy and terms.
- Rik
- Lars
Uitstekend!!
How would you rate Cheapass Zonnebrillen?
- Ester Vissers
Door post nl verlaat maar na melding serieus opgepakt door cheapasszonnebrillen. Gelukkig viel de bril op de deurmat. Prachtige bril!!!!
- Debbie van Dijk
Snelle verzending, alles klopte! Netjes verpakt! Altijd super fijn!
- Fleur coops
Zonnebril kwam gebroken aan in 2stukken
- Lizzy Mentink
tevreden, had het gelijk de volgende dag ( zonder schrammen ) in huis