Ik heb 2 zonnebrillen besteld. De eerste is echt top, mooi montuur en zit lekker. De tweede daarintegen kraakt aan alle kanten en is schreef..
Aprobada
Tienda adherida a ValuedShops desde el 2013
Seguimiento regular
Condiciones claras
Resolución de conflictos
Verdadero emprendedor
ValuedShops opiniones
Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.
- Hedy Kamp
- Marleen Breugelmans
Past zeer goed aan. Overgang van donker naar licht, perfect. Spijtig dat er geen zakje bij is om te bewaren.
¿Cuál es tu valoración de Cheapass Zonnebrillen?
- Marcia van Grondelle
Ik kreeg een leeg doosje thuisgezonden. Stephan reageerde direct op mijn mail en de dag erna heb ik alsnog mijn twee bestelde brillen thuis geleverd gekregen. Ik ben echt zeer tevreden, top!
- Esmee Rotd
Fijn dat de bestelling door de brievenbus past. Ook was het duidelijk wanneer de zonnebrillen binnen zouden komen.
- Jelmer Schuil
Top kwaliteit zonnebril, staat perfect! En het snoepje was overheerlijk haha!
- Joë Gruijters
Ik vind de brillen super gaaf alleen ik had bij 1 zonnebril dat er geen schroefje zat in de neushouder dat plastic dingetje wat tegen je neus aan komt. Ik had ook geen retour brief erbij dus ik had een oude bril van jullie die al redelijk kapot was daar een schroefje uitgehaald en in mijn nieuwe bril geschroeft.