Snelle levering. Net verpakt en de twee bonbons maakte het af. Erg leuk!
Approvato
Membro di ValuedShops dal 2013
Monitoraggio regolare
Condizioni chiare
Gestione dei reclami
Vero imprenditore
ValuedShops recensioni
Gestito imparzialmente da ValuedShops. Leggi i nostri policy e termini.
- Irene Vos
- Monique de Jong
Supernetjes contact, op tijd geleverd en heel leuk ingepakt!
Come valuta Kunst & Kadootjes?
- Friso Jagersma
Alles was prima, in het weekend de bestelling gedaan, maandag is deze verzonden, dinsdag kon ik het goed verpakte pakket afhalen op het ophaalpunt.
- Beek
Leuke webshop met een snelle levering. Goede service!
- Ilona de Groot
Zeer goede en snelle service.
- E De vroege
Goede en snelle levering, en heel attent..... 2 bonbons erbij :-)