De verzending heeft wat lang op zich laten wachten, kreeg op dinsdag al bericht dat het pakje verzonden was, maar werd pas op zaterdag bezorgd. Mijn aankoop was heel goed verpakt! Na het plaatsen van deze beoordeling heb ik een reactie van de webwinkel ontvangen met uitleg over de late bezorging en excuses! Netjes!
Approvato
Membro di ValuedShops dal 2013
Monitoraggio regolare
Condizioni chiare
Gestione dei reclami
Vero imprenditore
ValuedShops recensioni
Gestito imparzialmente da ValuedShops. Leggi i nostri policy e termini.
- Marion Duchateau
- J. Niessen
Snelle correcte levering. Leuke verpakking.
Come valuta Kunst & Kadootjes?
- S.E. Wubbolts - de Boer
Ik heb in het weekend besteld en het kwam dinsdag al, keurig verpakt met attentie!
- Henk Hoeder
De volgende dag al geleverd en uitstekend verpakt
- Nancy VAN DEN HOUDT
Heel goede service, snelle levereing
- N**
Super snelle levering :)