Prima! Snelle levering, goed ingepakt, niets te klagen!
Approvato
Membro di ValuedShops dal 2013
Monitoraggio regolare
Condizioni chiare
Gestione dei reclami
Vero imprenditore
ValuedShops recensioni
Gestito imparzialmente da ValuedShops. Leggi i nostri policy e termini.
- Anita Eekhout
- Wilie De wijer
Alles naar wens verlopen. Hartelijk dank voor de goede service.
Come valuta Kunst & Kadootjes?
- David Van der Haven
Zeer tevreden over de snelheid waarmee het pakketje is verzonden. Netjes verpakt. Top!
- Mark
Snel en correct. Niks op aan te merken!
- Danny Zonneveld
correcte afwikkeling van de bestelling. Levering binnen afgesproken termijn.
- Marijke Rijneveld
Snelle levering en reactie. En ook nog eens leuk ingepakt, super!