Approvato

Membro di ValuedShops dal 2013


  • Monitoraggio regolare
  • Condizioni chiare
  • Gestione dei reclami
  • Vero imprenditore

ValuedShops recensioni

ValuedShops
Filtrare le recensioni in base alla valutazione
Kunst & Kadootjes ha 1644 5 stelle di valutazione 1644
Kunst & Kadootjes ha 146 4 stelle di valutazione 146
Kunst & Kadootjes ha 11 3 stelle di valutazione 11
Kunst & Kadootjes ha 3 2 stelle di valutazione 3
Kunst & Kadootjes ha 6 1 stelle di valutazione 6

Gestito imparzialmente da ValuedShops. Leggi i nostri policy e termini.

  1. Thessa Dekker

    Zeer goed!! Ik ben echt heel erg tevreden over de webwinkel www.kunstenkadootjes.nl! Afgelopen woensdagmiddag had ik een kunstobject voor mijn schoonmoeder besteld en de volgende ochtend had ik het al in huis. Nu kon ik mijn schoonmoeder vrijdagavond, op haar verjaardag verblijden met iets wat ze al heel lang wilde hebben.

  2. Astrid

    Mijn ervaring is goed! Een kunstvoorwerp was thuis gevallen. De bereidheid, snelheid en goede service zorgden ervoor dat we een nieuw kunstwerk snel in huis hadden. Veel dank!

  3. Come valuta Kunst & Kadootjes?

  4. M. van der Linde

    Zeer netjes geholpen en op de hoogte gehouden van het moment van levering. Top!

  5. erica vrijhof

    Hele fijne webwinkel om te winkelen. Artikelen snel geleverd, fijn op de hoogte worden gehouden van je bestelling via email. Heb bij een andere webwinkel ook gekocht het artikel hadden ze niet meer, dit werd telefonisch doorgegeven ik heb geen email gehad en moet nog op mijn geld terug wachten. Hier hoef je bij Kunstenkadootjes niet bang voor te zijn, het is een keurig bedrijf.

  6. Ans

    Snelle bezorging en informatie over wanneer product gekeverd word. Kortom:goede service Voor mij n redden om dit adres te onthouden!

  7. José

    Voor twee kleindochters wilde ik iets blijvend geven als herinnering aan hun afstuderen van de middelbare school. De twee beeldjes van Happy Dog die ik via deze webshop bestelde werden de volgende dag, heel goed verpakt en in cadeaupapier afgeleverd. Wat een goeie service en blije meiden.