Goede service. Mijn pakje was ergens anders bezorgd zonder briefje van de postbode. De winkel kunstenkadootjes waar ik het pakketje had besteld heeft samen met post NL uitgezocht waar het pakketje was achtergelaten. De ontvanger kon het ophalen op het nieuwe adres. Het pakketje was ook erg mooi ingepakt en de ontvanger was blij met het kado.
Aprobada
Tienda adherida a ValuedShops desde el 2013
Seguimiento regular
Condiciones claras
Resolución de conflictos
Verdadero emprendedor
ValuedShops opiniones
Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.
- Rachella Rodriguez Vingerhoets Janki
- Nancy Vugts
Erg tevreden, direct geleverd en netjes verpakt
¿Cuál es tu valoración de Kunst & Kadootjes?
- Jacco Damen
Snelle levering en mooi als cadeau verpakt.
- Hanneke Van der velden
Snelle prima levering!
- W. de Lange
Okee
- Theo Gerritsen
Zondag besteld en dinsdag in huis!