De verzending heeft wat lang op zich laten wachten, kreeg op dinsdag al bericht dat het pakje verzonden was, maar werd pas op zaterdag bezorgd. Mijn aankoop was heel goed verpakt! Na het plaatsen van deze beoordeling heb ik een reactie van de webwinkel ontvangen met uitleg over de late bezorging en excuses! Netjes!
Aprobada
Tienda adherida a ValuedShops desde el 2013
Seguimiento regular
Condiciones claras
Resolución de conflictos
Verdadero emprendedor
ValuedShops opiniones
Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.
- Marion Duchateau
- J. Niessen
Snelle correcte levering. Leuke verpakking.
¿Cuál es tu valoración de Kunst & Kadootjes?
- S.E. Wubbolts - de Boer
Ik heb in het weekend besteld en het kwam dinsdag al, keurig verpakt met attentie!
- Henk Hoeder
De volgende dag al geleverd en uitstekend verpakt
- Nancy VAN DEN HOUDT
Heel goede service, snelle levereing
- N**
Super snelle levering :)