Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Punteronline.nl

Kromme Spieringweg 216
2141 BR Vijfhuizen
0650479299
KvK 56322275

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Punteronline.nl

Gemiddelde beoordeling

9,5

30 beoordelingen

Beoordeling van klanten

100%

0%

0%

2018
Punteronline.nl

Marcel van der Star beoordeelde op 2018-01-11

Erg goed verpakt en netjes geleverd .

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Punteronline.nl

N. Steunebrink beoordeelde op 2018-01-05

prima folie bakken, en snelle verzending, zeker voor herhaling vatbaar.

Punteronline.nl

Marleen van Dijk beoordeelde op 2017-12-11

n.v.t

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Punteronline.nl

Fin Adm beoordeelde op 2017-12-07

Goed

Punteronline.nl

John Leijten beoordeelde op 2017-12-05

Keurig geleverd in de afgesproken termijn

Punteronline.nl

Marja Ebbinkhuijsen@chello.nl beoordeelde op 2017-12-02

leuke prijs en snelle levering :-)

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Punteronline.nl

Jacqueline Sneller beoordeelde op 2017-11-29

Bestelling netjes op tijd geleverd, prima producten, het enige min punt is dat je na je bestelling een aparte overboeking moet doen om te betalen.
Als je mailt krijg je snel antwoord.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Punteronline.nl

SK beoordeelde op 2017-05-30

Op zaterdag een bestelling geplaatst, op maandag werd de bestelling al geleverd.
Helaas miste een onderdeel.... direct 's avonds nog een email gestuurd en de dag er na werd meteen het ontbrekende onderdeel nageleverd (met excuus voor het ongemak).
Fantastisch zo'n snelle en goede service !

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Punteronline.nl

Susan beoordeelde op 2016-11-03

Twee keer iets besteld. Perfecte en snelle levering.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Punteronline.nl

Dani beoordeelde op 2016-07-05

Top service. Goede spullen, snel geleverd. Voortaan haal ik hier mijn feestbenodigdheden.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Punteronline.nl

coan07 beoordeelde op 2016-04-30

Bij aflevering bleek de bestelling deels beschadigd. Punteronline hiervan via de mail op de hoogte gesteld. Binnen een uur een retour mail met excuses voor de gang van zaken en mededeling dat er reeds een nieuw produkt onderweg was. Kijk dit is pas service. Echt TOP!!!
Voor mij de warme douche.
Punteronline zal ik zeker aanbevelen.
Ga zo door!!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Punteronline.nl

Iréne beoordeelde op 2015-11-10

Ik vind het een eerlijke service! Ik had een gebarsten deksel, en ze hebben voor mij naar Belgïe onmiddellijk en zonder problemen een ander opgestuurd! Ik bestel hier zeker nog, en ben nu vaste klant ! Heel tevreden!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Punteronline.nl

e beoordeelde op 2015-10-02

Goede en snelle service

Punteronline.nl

Jan beoordeelde op 2015-09-28

Prima snel geleverd. Enige opmerking betreft de verzendkosten die te hoog zijn.
Iedereen kent de tarieven van Postnl voor particuleren wn die zijn al lager...


Reactie van Punteronline.nl:
Beste Jan,

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service en levering! Wij zijn blij met u als klant en we willen graag dat u tevreden bent en blijft!

Wat betreft de verzendkosten, in deze kosten zit ook een stukje administratiekosten voor bestellingen onder € 10,00.

Wij hanteren variabele verzendkosten. Wij hebben namelijk zoveel verschillende soorten artikelen dat een vast verzendbedrag onmogelijk is. Er kunnen bijvoorbeeld kleine artikelen zijn die per enveloppe worden verstuurd tot grote objecten als dekbedden en grote opbergkisten. Andere artikelen zijn weer van die mate dat ze bij aankoop van meerdere stuks gewoon extra werk vragen qua verpakken. Sommige grote artikelen (opbergboxen bijv.) die per grotere aantallen gaan, moeten in meerdere pakketten worden verpakt. Dit zijn enkele voorbeelden in de grote verschillen.


Met vriendelijke groet,
Punteronline.nl
Kees Dame
Punteronline.nl

Maureen Papilaja-Rahanra beoordeelde op 2015-09-23

Zeer tevreden over de snelle service

Punteronline.nl

Fred Freriks beoordeelde op 2015-09-18

Snel, compleet en keurig ingepakt geleverd.

Punteronline.nl

Peter beoordeelde op 2015-09-12

Alles verliep prima. Toen een bepaald product niet meer in een bepaalde kleur leverbaar was, werden we daarover keurig gebeld. Vervolgens werd de bestelling vlot afgehandeld.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Punteronline.nl

Gerrit beoordeelde op 2015-09-12

Correcte snelle levering. Door een fout van mij kon de bestelling niet op het juiste adres worden geleverd, na snelle en vriendelijke communicatie werd het product alsnog snel op het juiste adres geleverd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Punteronline.nl

Gerhard beoordeelde op 2015-08-24

alles prima uitgevoerd. helemaal naar onze zin.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Punteronline.nl

Marja beoordeelde op 2015-08-21

"1001 artikelen onder een dak", dat gaf bij mij de doorslag.
Heerlijk alles in een keer bestellen en de afhandeling ging vlot en netjes.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.