Je moet zelf bellen om een leverdatum af te spreken. Tot die tijd gebeurt er blijkbaar niets. Bestelling staat op site als op voorraad. Bestelling wordt onvolledig geleverd. Moet je zelf (weer) nabellen. Krijgt herhaaldelijk een excuus dat het 'morgen' binnenkomt en dan verzonden wordt. De definitie 'morgen' van Remenko / dakdragerwinkel komt in iedergeval niet overeen met de Van Dale. Telefoon wordt nagenoeg niet opgenomen (aanhouden wil helpen). Op eerdere mails wordt snel gereageerd. Zodra de afspraken niet nagekomen worden, blijft het stil. Gevolg: wat 1 tot 3 dagen zou moeten duren, duurt nu al bijna 2 weken en nog zijn de spullen niet compleet binnen. Een lekkere start van de vakantie…👎🏻
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- van Heeringen
- Eric
Dakdragers voor 16.00 besteld. Zou dus de volgende dag geleverd moeten worden. Direkt een email met opdrachtbevestiging ontvangen, maar daarna werd het stil. Zijn nu ruim een week verder. Telefoon wordt niet opgenomen, en op email wordt niet gereageerd. UIteindelijk na talloze poginen toch telefonisch contact gehad. Bleek dat het artikel nog niet door hun ontvangen was, en naar verwachting pas over een week weer leverbaar zou zijn. Men kon wel hetzelfde model in een andere kleur aanbieden, en nog dezelfde dag verzenden. Echter, deze was 30 Euro duurder. Men stelde voor om deze extra kosten te delen. Mijn tegenvoorstel was dat zij uit coulance deze 30 Euro voor eigen rekening zouden nemen. Daarmee gingen ze akkoord. Zoals afgesproken werd de bestelling de volgende dag bezorgd. Goed dat ik niet akkoord ging met bijbetaling, want het artikel vertoonde lichte gebruikssporen.
Hoe zou je Dakdragerwinkel.nl beoordelen?
- Jasper
Het product zou op voorraad zijn en binnen 1 werkdag bezorgd worden. Niets gehoord en na paar dagen zelf moet bellen om te achterhalen dat het product niet op voorraad was. Om alsnog op tijd dakdragers te krijgen moest ik een duurdere variant kopen.. Uiteindelijk is die wel snel verstuurd en naar wens.
- Acda
De dakdragers die we hadden besteld zouden op maat moeten zijn voor onze Mazda 3 >2019 model. Er stonden maattabellen per model bij. Dat klopte echter niet, waardoor we heel lang bezig waren om ze passend te maken. Ook staan de dakdragers door het gebogen dak vrij schuin, zonder mogelijkheid om die te kantelen. In het instructieboekje staat dat dat wel kan, maar dat kon niet.
- Verbaan
Erg goede service. Het product wat ik besteld had bleek niet voorradig doordat er meerder tegelijkertijd besteld hadden en ik 2 tellen te laat. Na een belletje werd het bijzonder snel geregeld dat ik een ander vergelijkbaar product toegezonden kreeg. Ook goed advies gehad over welk product ik moest hebben in combinatie met mijn huidige dakdragers. Top tent.
- Bogomaz
Super goed