Erg blij met de Thule fietsdrager, scherpe prijs, goed verpakt en snelle levering... Minder blij met Postnl, pakket gewoon op oprit achterlaten terwijl je legitimatie en handtekening moest zetten !? En dan staat later op bericht Postnl; een vreemde krabbel en verzending aangenomen! Maar voor de duidelijkheid: hier kan Remenko niks aan doen !
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2014
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Eric
- Guy Flament
Na een verkeerde levering had ik de volgende dag de correcte levering al mogen ontvangen
Hoe zou je Dakdragerwinkel.nl beoordelen?
- joris vandekerckhove VISA Vandekerckhove
Alles was duidelijk, er waren geen tussenkomsten nodig, alles liep perfect en automatisch.
- Bakker
Op tijd geleverd
- Tim Dewaele
handig
- Zuidgeest
Advies via de telefoon gaf vertrouwen en er is geleverd waar ik om vroeg. Top.