Mooi op tijd geleverd
Odobreno
Član ValuedShops od 2014
Redovito praćenje
Jasni uvjeti
Rješavanje pritužbi
Pravi poduzetnik
ValuedShops recenzija
Nepristrano upravlja ValuedShops. Pročitajte naše politika i uvjeti.
- Bert
- bart
Erg tevreden. Ontzettend goede service, goede prijzen, goed assortiment, alleen flink vergrabbeld aan de maat (vielen ondanks dat ze de maten al bijstellen nog altijd klein uit). Dit was absoluut geen probleem, ik heb gewoon twee grotere maten besteld, de best passende gehouden en de rest geretourneerd. Perfect.
Kako biste ocijenili Goedkopezwembroeken.nl?
- M B
Voor de eerste keer besteld bijgoedkopezwembroeken,levering volgens afspraak Ik had mouwloze heren t-shirts besteld maar bij aankomst bleek bij 1 shirt langs de zijnaad een paar gaatjes te zitten(waarschijnlijk fabrieksfout) Dezelfde dag heb ik nog een mail gestuurd met foto ,een uur erna had ik al antwoord met een oplossing: of een nieuw shirt of geld terug Ik heb gekozen voor geld terug en het shirt laten maken door een naaister. Volgende dag stond het geld bijgeschreven op de rekening Dit noem ik nog eens goede en ook nog snelle service,daar kunnen vele een voorbeeld aannemen Gr M B
- bruna 57
Fijne webshop. Zeer snelle levering van een prachtige zwemslip met een persoonlijk geschreven kaartje (!) De volgende dag nog een zwemslip besteld en weer met zoveel zorg ontvangen. Een echte aanrader !!!!!!!!
- Kai van Dooren
Supersnelle verzending, en je kunt ze ook nog gewoon bellen zonder dat je je suf zoekt naar een telefoonnummer, dat is bij veel bedrijven nogal vaak erg goed verstopt op hun website. Van de twee bestelde broeken was er 1 te klein, kreeg keurig mijn geld terug toen ze hem retour gekregen hadden. Top bedrijf! En echt goedkoop
- Mw. de Jong
Prima website. De bestelling kwam al de volgende dag en het geheel zag er keurig uit. Ook nog een kaartje met daarop een handgeschreven persoonlijke boodschap en gedrukte tekst of het product aan mijn verwachtingen voldoet. Zo niet, of ik dan iets laat horen. Wat wil een mens nog meer, beter kan het niet. Nazorg kan ik nog niets over zeggen.