Überprüft

Mitglied bei ValuedShops seit 2015


  • Jährliche Überprüfung
  • Klare Bedingungen
  • Beschwerdemanagement
  • Echter Unternehmer

ValuedShops Bewertungen

ValuedShops
Bewertungen nach Rating filtern
Uwantisell hat 18290 5-Sterne-Bewertungen 18290
Uwantisell hat 4722 4-Sterne-Bewertungen 4722
Uwantisell hat 1184 3-Sterne-Bewertungen 1184
Uwantisell hat 878 2-Sterne-Bewertungen 878
Uwantisell hat 1601 1-Sterne-Bewertungen 1601

Unparteiisch verwaltet von ValuedShops. Lesen Sie unsere Richtlinie und Bedingungen.

  1. suzanne

    Leuke spullen! Snelle service zoals vermeld! Nu 2 keer iets besteld en ben er super blij mee!

  2. ilse

    er is mij gevraagd om mijn BESTE REVIEUW te geven.. dat zou ik zeker kunnen doen ik heb vorig jaar een leuke bestelling gedaan en gekregen. maar na afgelopen week ben ik hier helemaal niet tevreden over, ik heb namelijk vrijdags bestelt en toen stond er dat het maandag geleverd werd en ik had de jurk nodig voor een speciale film premiere. echter kwam het pakketje niet en heb ik verschillende keren gebeld met de klantenservice die ontkende dat het maandag zou komen, achteraf te horen gekregen klopt er zat een fout in het systeem maar er word niet naar een oplossing gezocht, de desbetreffende dag kreeg ik te horen je komt t maar ophalen of je hebt je bestelling niet. wat ik niet kon doen aangezien ik maar 7 uurtjes had tot de premiere en ik met reizen er al 4 kwijt zou zijn. de dag later kreeg ik een mail hij word vandaag geleverd hoop dat t optijd is.. nee het is niet optijd als ik hem gisteren nodig had en dat duidelijk meerde malen heb vertelt zowel over de telefoon als via de mail. ik ben benieuwd of er een compensatie komt aangezien ik de jurk niet meer nodig heb eigenlijk (zouden ze voor gaan kijken) en ander wil ik dat ik mijn geld terug krijg en de verzendkosten vergoed worden !

    Antworten
  3. Wie würden Sie Uwantisell bewerten?

  4. Katrien janssens

    Supergoed! Snel en leuke outfit!

  5. Samantha

    Ik heb afgelopen week voor het eerst bij jullie besteld maar ben enorm tevreden over mijn bestelling ! Snelle en juiste levering helemaal top zo hoort het.

  6. dennis

    snelle levering

  7. emily

    Heerlijke schoenen voor de winter, de schoenen bevatten een lekkere zacht en vooral warme voering van binnen. heb maat 39 genomen omdat ik van mening ben dat de schoenen die ik hiervoor had kleiner vielen door de voering van binnen maat 39 past perfect! Snelle levering ook. het enige nadeel is de bezorgservice van dhl, kon op de website geen tijd vinden van het tijdstip van de bezorging. complimenten voor het hele team!