Je wordt snel geholpen. Alles op de website is duidelijk. Ik bestel al jaren bij hun. Je wordt goed op de hoogte gehouden wat er met je bestelling gebeurd (betaald/onderweg). Tegenwoordig hebben ze ook een video met de uitleg van je bestelling (dit zie je pas nadat je hebt betaald). Maar dat is erg fijn. Als een item uitverkocht is, dan kan je je aanmelden wanneer het weer op voorraad is. Ze sturen je ook netjes een mail. Mocht een outfit niet passen, dan kan je het zonder problemen retour sturen. Ben erg tevreden en ik blijf bij hun bestellen.
Überprüft
Mitglied bei ValuedShops seit 2015
Jährliche Überprüfung
Klare Bedingungen
Beschwerdemanagement
Echter Unternehmer
ValuedShops Bewertungen
Unparteiisch verwaltet von ValuedShops. Lesen Sie unsere Richtlinie und Bedingungen.
- Khloé Dancarinas
- Mandy
Ik heb aardig wat dingen besteld en ik moet zeggen dat alles als gegoten zit. Erg tevreden!!!
Wie würden Sie Uwantisell bewerten?
- nicky
ik ben hartstikke blij met mijn nieuwe overknee laarzen!! ze staan geweldig
- Liesbeth
Zit heel fijn en slankt af, vele complimenten gehad!
- Natasja Walstra
Goed! Ik had mijn bestelling laat in de avond op dinsdag besteld en die kwam op donderdag middag netjes in een pakketje aan. Het waren twee paar schoenen netjes ingepakt en de gene met strasssteentjes zaten zelfs nog per schoen in een zakje verpakt. Ik ben helemaal blij
- Isela van berkom
Jmmr dat je al altijd eerst moet betalen voor je kleren thuis krijgt en dat je best wel lang op je geld moet wachten dat j vdaar dan niet gelijk andere kleren voor kan bestellen