Super goed alleen hadden we eerst zwarte laarzen bestelt kregen we bruine dat vond ik jammer
Überprüft
Mitglied bei ValuedShops seit 2015
Jährliche Überprüfung
Klare Bedingungen
Beschwerdemanagement
Echter Unternehmer
ValuedShops Bewertungen
Unparteiisch verwaltet von ValuedShops. Lesen Sie unsere Richtlinie und Bedingungen.
- De jong
- Angela van slooten
Binnen 2 dagen al op de mat en goeie service
Wie würden Sie Uwantisell bewerten?
- bogaerts rita
Uw ervaring
- Milou
De site is makkelijk leuke jurkjes en voor een betaalbare prijs, allen heb ik de dinsdag de 22ste een jurkje besteld rond 14:00 dus dan zou die woensdag binnen moeten zijn. Ik heb nog geen bericht gehad dat het verzonden is en heb ook geen post gehad vandaag. Toch jammer
- Mike
Bestelling nog steeds niet ontvangen, dus weinig om over te oordelen. Alleen dat ze wat traag leveren dan mss. Was een cadeau voor kerst. Maar dat gaat niet lukken dus.
- Sherely
Mijn ervaring bij Uwantisel is dat ze snel leveren. En de jurk in goede staat is geleverd. ontzettend veel complimenten gehad.