Zeer mooi en leuk kleedje, kant is heel mooi en is van goede kwaliteit. Ik ben 1m74 en bij mij komt het ongeveer 10 cm boven de knie.( dus niet zoals op foto) Ik heb normaal maatje S/M en had eerst een L/XL besteld omdat deze toch kleiner uitvalt ( de vorige rewiews gelezen) maar deze was toch te groot. Ik heb nu een andere maat besteld M/L en deze zit als gegoten.
Überprüft
Mitglied bei ValuedShops seit 2015
Jährliche Überprüfung
Klare Bedingungen
Beschwerdemanagement
Echter Unternehmer
ValuedShops Bewertungen
Unparteiisch verwaltet von ValuedShops. Lesen Sie unsere Richtlinie und Bedingungen.
- Saskia Tresignies
- andrea
Het is een snelle levering dat vind ik echt top!
Wie würden Sie Uwantisell bewerten?
- Char
Besteld en na 2 dagen netjes in huis :)
- Sylvia
Goede ervaringen. Makkelijk kan je alles vinden op de website en bestellen. En voor 16:00 bestellen is de volgende dag in huis. Top
- Kitty
Kleding zit perfect, schoenen zien er wat goedkoop uit. Maar over het algemeen tevreden over mijn aankoop.
- joyce cornelisse
snelle levering, betaalbare prijzen, goede kwaliteit