Überprüft

Mitglied bei ValuedShops seit 2015


  • Jährliche Überprüfung
  • Klare Bedingungen
  • Beschwerdemanagement
  • Echter Unternehmer

ValuedShops Bewertungen

ValuedShops
Bewertungen nach Rating filtern
Uwantisell hat 18287 5-Sterne-Bewertungen 18287
Uwantisell hat 4721 4-Sterne-Bewertungen 4721
Uwantisell hat 1184 3-Sterne-Bewertungen 1184
Uwantisell hat 878 2-Sterne-Bewertungen 878
Uwantisell hat 1600 1-Sterne-Bewertungen 1600

Unparteiisch verwaltet von ValuedShops. Lesen Sie unsere Richtlinie und Bedingungen.

  1. Cindy Hardeman

    Ik ben zeer positief over deze site! Aantal dingen al besteld en voor 16u besteld, altijd volgende dag in huis. Ook kwaliteit is goed!

  2. Braams

    Ik heb onlangs een maxi jurk bij uwantisell besteld. Ik heb getwijfeld om te bestellen, want het was eigenlijk niet in mijn maat. Het was een gok, maar ik heb er geen spijt van. Het zit als gegoten. Ik ben er erg tevreden mee. Ik geef het een 8

  3. Wie würden Sie Uwantisell bewerten?

  4. Elisabeth

    Zoals altijd volgende dag gelijk in huis en de bestelde producten waren ook helemaal top de schoenen en het jurkje pasten perfect Helemaal blij

  5. Johan oldenmenger

    Uitstekende service en veel keuze voor man en vrouw

  6. Anna

    Maatgeving is niet goed. Ik ben een kleine vrouw van 1.54 waardoor ik vaak confectiemaat S of M heb. Dit pas ik ook altijd en meerdere malen besteld bij deze webwinkel, alles altijd gepast tot de laatste twee jurkjes. Ik ben niet aangekomen en heb mezelf juist goed opgemeten om te kijken in welke maat ik daar ook alweer val. Dit was M volgens hun website en twee jurkjes passen mij niet. Mijn vriend is helemaal naar Alblasserdam gegaan (uur reizen) om te retouren. De goedkoopste jurk die buiten het retourrecht valt geven ze geld voor terug, de duurste (65 euro) niet want hij is "gedragen". Hij is niet gedragen, hij is gepast. De andere jurk is ook gepast geweest? Alleen aan de bovenkant gaat hij dus niet dicht. Nu ben ik een kleine dame dus zou dit juist geen probleem moeten zijn! Veel van de items komen uit China, erg goedkope stof en zeer slechte klantenservice. Geen duidelijke leidinggevende aanwezig op hun zogenaamde "kantoor" en "kantine" daar in Alblasserdam. Nooit meer!

  7. Anne-Sofie

    Goede service! Perfecte prijs/kwaliteit verhouding! Had nog een vraag die kon ik makkelijk stellen via het ticket systeem en werd snel beantwoord. Al met Al een uitstekende ervaring