Het bestellen van mijn pakketje is goed verlopen. Ik kreeg het snel binnen en ik ben er super blij mee. Ik weet wanneer ik mijn volgende kleding ga bestellen. Dat wordt sowieso bij jullie!!!!
Überprüft
Mitglied bei ValuedShops seit 2015
Jährliche Überprüfung
Klare Bedingungen
Beschwerdemanagement
Echter Unternehmer
ValuedShops Bewertungen
Unparteiisch verwaltet von ValuedShops. Lesen Sie unsere Richtlinie und Bedingungen.
- Willemijn Robeerst
- Esther oosting
Ben heel Ger tevreden met mijn bestelling de laarzen die ikbesteld had kwam mooi op tijd en wordt netjes geleverd en het contact wat ommetje een persoon had was ook goed kon alles netjes vragen en kreeg goede antwoorden dat heelfijn was koop weleer wat bij hun
Wie würden Sie Uwantisell bewerten?
- Henriet Tol.
De schoenen /laarsjes die ik besteld had vond ik erg ruimzitten waardoor ze niet fijn liepen dus heb ze retour gedaan. De body die ik besteld had was ik de verkeerde maat,ik had Xl besteld maar kreeg een M, op de verpakking en de bon stond zelfs dat het XS was, hier was dus iets fout gegaan.
- Sandra Hoek
Echt super en snelle levering ook ik kan niet anders zeggen ik zal zeker nog een keer wat gaan bestellen bij jullie en zal het ook een ander aanraden super bedankt
- Gwenda de Kok
Ik heb er nu voor de 2e keer besteld en nog steeds tevreden! Het was helaas wel bij het verkeerde huis afgelev3rd maar verder was het prima! Ook was het leuk dat er een zakje pepernoten bij zat. Ik ben dus een tevreden klant!
- CDJ
Snelle levering en goede kwalitatieve producten