Heel tevreden van de bestelling. Ook super leuk de attentie met Klaas koekjes. :-)
Überprüft
Mitglied bei ValuedShops seit 2015
Jährliche Überprüfung
Klare Bedingungen
Beschwerdemanagement
Echter Unternehmer
ValuedShops Bewertungen
Unparteiisch verwaltet von ValuedShops. Lesen Sie unsere Richtlinie und Bedingungen.
- Caroline weymaere
- vermanen
Goeie en snelle ervaring
Wie würden Sie Uwantisell bewerten?
- Smedts christel
Heel tevreden en goed koop zo simpel is het een echte aanrader
- Suzan van Veen
Fijne leveringstijden/dagen, netjes verpakt en de chocoladeletter was een leuke verrassing! Mooie overknee laarzen van goede kwaliteit, zeer tevreden!
- Haest alexandra
altijd goede service ben heel tevreden kleedje was zoals gewoonlijk perfect!!!
- R.Kooring
bestellen gaat vrij makkelijk en goed je kan het vooruit betalen maar ook achteraf zelfs bij ophalen kan er contant afgerekend worden het enigste min puntje vindt ik dat als je iets besteld en gaat afhalen je het niet kan en mag omruilen voor een eventuele grotere maat je moet het eerst terug sturen waardoor je verzendkosten in mindering worden gebracht op je factuur terwijl dat je hem zelf heb opgehaald maar daar niet mag retouneren maar voor de rest goede spullen