De kleding was erg snel binnen en heb al veel complimenten gehad! Er was één jurkje verkeerd geleverd en heb hiervoor gebeld. Nadat ik het ontvangstbewijs had gemaild van het jurkje dat terug moest, kreeg ik binnen een uur al een reactie terug. Fijne en goede service! Ik zal vaker kleding bestellen!!!
Überprüft
Mitglied bei ValuedShops seit 2015
Jährliche Überprüfung
Klare Bedingungen
Beschwerdemanagement
Echter Unternehmer
ValuedShops Bewertungen
Unparteiisch verwaltet von ValuedShops. Lesen Sie unsere Richtlinie und Bedingungen.
- Linda Kastermans
- Laura Wesselink
De laarzen zijn van zeer goede kwaliteit, lopen heerlijk en zijn zeker geschikt voor mensen met iets steviger kuiten! netjes verpakt, zorgvuldig per stuk in papier gevouwen.
Wie würden Sie Uwantisell bewerten?
- heidi
Super leuke jurk en snel ontvangen! Zeker vaker bestellen bij jullie
- asia cieslarczyk
Bestelling was snel binnen. Super tevreden
- Kim
Dit is echt een super leuke site ! Ik heb hele mooie overknee laarzen gekocht en ze zijn geweldig
- carolina ettema
goed en snelle levering !!!!!!!!! en heel tevreden klant