Meestal tevreden over uwantisell. Donderdag bestelt voor vier uur in de middag, er wordt op de site aangegeven dat hij dan een dag later in de brievenbus moet liggen. Hij kwam pas zaterdag binnen. En ik ben gewoon slank maar heb cup f, expres al maat m/l genomen maar mijn voorgevel paste er echt niet in. Dit jurkje wordt dus terug gestuurd!
Überprüft
Mitglied bei ValuedShops seit 2015
Jährliche Überprüfung
Klare Bedingungen
Beschwerdemanagement
Echter Unternehmer
ValuedShops Bewertungen
Unparteiisch verwaltet von ValuedShops. Lesen Sie unsere Richtlinie und Bedingungen.
- annelinde
- Renate
Snelle levering. Product vlgs omschrijving. Prima dus.
Wie würden Sie Uwantisell bewerten?
- nynke
op tijd geleverd, precies wat ik had besteld en zitten heerlijk!
- bodine
In 1 woord superr.. snel geleverd en als ze iets niet kunnen leveren en je heb wel betaald dan staat het te veel betaalde bedrag binne een dag weer op je rekening.. heel tevreden dus voor herhaling vatbaar..
- Iris Tesselaar
Ik had een jurkje besteld en hij zit echt perfect. Het is een zwart skater jurkje met aan de voorkant een strik. Op de site heel die al heel gaaf, maar in het echt is die nog leuker!!
- Annemieke Haverhoek
Snelle bezorging en de laarzen zijn super en lopen heerlijk!