Gewoon goed. Ik heb de bestelling meteen volgende dag binnengekregen. Het enige minpuntje is dat de site niet goed werkt op een mobiel device
Überprüft
Mitglied bei ValuedShops seit 2015
Jährliche Überprüfung
Klare Bedingungen
Beschwerdemanagement
Echter Unternehmer
ValuedShops Bewertungen
Unparteiisch verwaltet von ValuedShops. Lesen Sie unsere Richtlinie und Bedingungen.
- Kirsten
- Evy
Ik bestel wel vaker bij jullie en jullie leveren altijd op tijd. Er was een storting bij DHL waardoor er geen T&T is gestuurd. Ik heb hierover gebeld en de zending werd die dag nog geleverd! super fijn. Wel vind ik het jammer dat je bij jullie retourkosten moet betalen voor het retour zenden. Bij vele webshops is dit voor de rekening van de shop. verder goede service!
Wie würden Sie Uwantisell bewerten?
- Jodeli
Goede en snelle service. Op de hoogte gehouden per mail over de status van mijn bestelling. Zeer tevreden.
- Sharone
Snelle levering en echt ontzettend mooie laarzen! :)
- Margy Pel
Goede kwaliteit voor een goede prijs ! Ik vind de verschillende manieren van klantenservice bieden heel fijn! Tickets worden snel en duidelijk beantwoord! Hier haal ik zeker voor mijn volgende Crazyland weer mijn outfit vandaan!
- Rosaline Vervoort
Keurig optijd afgeleverd....zoals op de afbeelding....keurig verpakt.....al met al een prima bestelling