Überprüft

Mitglied bei ValuedShops seit 2015


  • Jährliche Überprüfung
  • Klare Bedingungen
  • Beschwerdemanagement
  • Echter Unternehmer

ValuedShops Bewertungen

ValuedShops
Bewertungen nach Rating filtern
Uwantisell hat 18286 5-Sterne-Bewertungen 18286
Uwantisell hat 4719 4-Sterne-Bewertungen 4719
Uwantisell hat 1184 3-Sterne-Bewertungen 1184
Uwantisell hat 878 2-Sterne-Bewertungen 878
Uwantisell hat 1599 1-Sterne-Bewertungen 1599

Unparteiisch verwaltet von ValuedShops. Lesen Sie unsere Richtlinie und Bedingungen.

  1. Marieke

    Goed het bestellen en betalen ging makkelijk het leveren was snel zoals beloofd de volgende dag in huis omdat ik voor 16:00 uur besteld had. Alleen vond ik de prijs wat duur voor de kwaliteiten van het jurkje en de accessoires. Ook was ik blij dat het klein viel want ik had een L besteld omdat er geen M meer was en de L bleek goed te zitten.(terwijl ik dus normaal altijd in de maat M pas). Is mischien handig om erbij te vermelden want er was geen maattabel voor dit product. Over het algemeen ben ik tevreden en blij dat ik het via uwantisell gekocht heb!

  2. petra hoekstra

    Super snelle levering. .keuring verpakt en goeie prijs kwaliteits verhouding.

  3. Wie würden Sie Uwantisell bewerten?

  4. Nora ten Voorde

    Top!!!! Vrijdag besteld....zaterdag begin van de middag in huis....Zeer tevreden!!!!

  5. Corekci

    Ik kan hier vaak mooie apparte producten vinden die je niet snel overal tegenkomt. Ik heb laarzen en een joggingpak besteld en ze zien er beter uit dan dat ik had verwacht! De kwaliteit is ook erg goed! De laarzen waren dik en lekker warm voor de winter en de joggingpak ook. Ik bestel al vaak hier en ik heb nooit problemen gehad, elk bestelling was ik tevreden over. Dankjewel uwantisell!

  6. Chantal

    Snelle levering! Erg fijn. Helaas 1 kledingstuk kapot bij levering. Gemeld en meteen snelle reactie. De maten wisselen hier en daar wel. Valt soms kleiner uit. Verder is het geen discrete verpakking; zou wel fijn zijn.

  7. Gerda

    Ik heb nu al twee keer een bestelling gedaan over het algemeen ben ik tevreden met de service, maar wat ik jammer vindt is dat maat 36 niet echt aansluit op mijn lichaam terwijl dat wel zou moeten. Zeker als het gaat om strech kleding.