Isa Verbeek slechte klantenservice . Aangezien ik zelf ook een bedrijf heb weet ik hoe je met consumenten recht om Moet gaan. Rokje terug retour gestuurd alleen gepast en paste niet eens over me benen heen. Terug gestuurd krijg ik melding van dat het niet volgens de retour voorwaarde is omdat het naar parfum ruikt . Mij neem je niet in de maling wie gaat er nou parfum op een rokje spuiten. Al 2 dagen ook geen antwoord op me mail terug gekregen omdat ik dan zeker ook niet akkoord ga met een 50% terugbetaling . Ik heb recht op Mijn volledige terugbetaling . Omdat binnen de retour termijn is gestuurd ! Zodra ze geen antwoord voor morgen 31-10-24 zal geven zal ik dan ook verdere stappen gaan nemen. Met aanklagen van jullie bedrijf en al rechten die de consument heeft.
Approved
Member of ValuedShops since 2015
Regular monitoring
Clear conditions
Complaint management
Real entrepreneur
ValuedShops reviews
Impartially managed by ValuedShops. Read our policy and terms.
- Slechte klantenservice
- Hoi
Mijn pakketje “telaat” teruggestuurd dus kreeg een code ter waarde van het bedrag, had het besteld maar er waren 2 items te groot en te klein dus die had ik teruggestuurd, heb mail contact met ze gehad met hoe ik dit kon omruilen en toen werd er gezegd dat ik het geld terug zou krijgen zodat ik dan opnieuw kon bestellen. Helaas geen geld terug gekregen dus ik weer mailen, er werd gezegd dat ik opnieuw een code zou krijgen en daar zouden ze een bevestiging van sturen ook dat heb ik niet gekregen dus ik weer mailen, tot op de dag van vandaag nog steeds geen mail terug
How would you rate Uwantisell?
- Melinda
Snelle levering, goeie kwaliteit stof van de kleding.
- Lia van Eeken
Super mooie spijkerbroek. Overzichtelijke site en supersnelle levering. Aanrader.
- Naomi
Vrijdag besteld, zaterdag pakje ontvangen! Mijn complimenten aan Uwantisell!
- Naomi Van Brussel
Super!!!