We zullen de kleedje zelf terug geven.. De service was veel te traag.. Kwam vandaag pas aan maar we hadden het nodig voor vrijdag.. daarom Bestelden we donderdag vroeg.. Goeie klant verloren jammer genoeg x
Approved
Member of ValuedShops since 2015
Regular monitoring
Clear conditions
Complaint management
Real entrepreneur
ValuedShops reviews
Impartially managed by ValuedShops. Read our policy and terms.
- Michelle Gal
- Marian Veerman
Alles duidelijk. Even een kleine tip eventueel. Soms is het misschien wel handig als bij de omschrijving van een artikel om erbij te vermelden hoe het valt qua maat zodat je een betere indicatie krijgt welke maat je moet bestellen. (Dus bijvoorbeeld of het groot valt/op maat of valt klein) Voor de rest helemaal niets om aan te merken.
How would you rate Uwantisell?
- Melissa Versluis
Zeer tevreden, heb na 16.00 uur besteld en bij opmerkingen gezet: levering zo spoedig mogelijk. 1,5 dag later, in de ochtend bezorgd, Prima!
- jose ricksen
heel veel keuze voor iedereen toppie
- Sharon Kartodimedjo
Snelle levertijd. Alleen maat was te klein. Retour omschrijving is heel duidelijk omschreven. App ga ik zeker houden.
- Dalenda Lebbene
Altijd netjes en goed geregeld ! Niets te klagen !! Al jaren een trouwe klant!!