Prijs kwaliteit kloot niet. Zulke dingen vind ik ook op de markt maar dan goedkoper. De stof bevalt me niet. Ik vind ook jammer dat er veel stretch gebruikt wordt. Ik heb geen maat S en als ik L bestel zit er veel stretch wat niet mooi is. Ik betaal liever meer voor een goede kwaliteit. Ik heb volgens mij 4 keer besteld en ik ben 1 keer geslaagd. Leuke maxi jurk. De rest van de keren alles terug gestuurd.
Approved
Member of ValuedShops since 2015
Regular monitoring
Clear conditions
Complaint management
Real entrepreneur
ValuedShops reviews
Impartially managed by ValuedShops. Read our policy and terms.
- Chermain Lewis
- annelieke wolters
Het pakketje was optijd aangekomen. Zoals ze okk zeiden. Kreeg gelijk bevestigings mails dus ben super tevreden!
How would you rate Uwantisell?
- Jennifer de Jong
Bestellingen altijd keurig op tijd! Ik heb al aantal keer een bestelling gedaan en zeker niet ontevreden. Product is ook altijd prima.
- Dil Sinay
Snelle levering en super leuke kleren!
- Peter Scherpenisse
Leuk en apart assortiment. Snelle levering. Super bedrijf !
- Kelly Vereecken
top