Vreselijk want ik heb het nog niet binnen, dat ligt waarschijnlijk aan DHL , want bij trackandtrace krijg ik steeds uitgesteld tot eerstvolgende bezorgdag.
Approved
Member of ValuedShops since 2015
Regular monitoring
Clear conditions
Complaint management
Real entrepreneur
ValuedShops reviews
Impartially managed by ValuedShops. Read our policy and terms.
- michelle van eldik
- Agnes Sabuni
Goed
How would you rate Uwantisell?
- michele barbosa
Het zit goed uit tot nu toe.
- Melissa Pater
Voor de eerste keer een lange jurk besteld voor een bruiloft binnenkort, en wauw wat is ie mooi en sluit mooi aan, aan je lichaam geweldig ben er super blij mee!!!!
- yannick withages
heb vrijdag bikini bestelt en heb hem nog niet gekregen.
- Kim Vanzeir
Ik bestel nergens anders nog,ik ben telkens opnieuw enorm tevreden over de service...razend snel geleverd,altijd correct...Top!!!