Snelle levering echter een s was me nog te groot
Approved
Member of ValuedShops since 2015
Regular monitoring
Clear conditions
Complaint management
Real entrepreneur
ValuedShops reviews
Impartially managed by ValuedShops. Read our policy and terms.
- Marijke Geuns
- Floortje Molenaar
Tevreden! Het was 2 dagen na mijn bestelling binnen gekomen. De jurk is mooi, maar iets te groot voor mij, ik ben vrij slank en had maat s/m besteld, alleen achter bij de rug is hij te groot voor de rest zit hij heel erg mooi! De kwaliteit is ook goed, stof zit prettig, stretch.
How would you rate Uwantisell?
- ilona van der Burgt
Snelle levering, en mooie kwaliteit (bikini's besteld)
- sabrina de deugd
Heel tevreden maandag mijn bestelling gedaan, donderdag netjes in huis.. vanwege Koningsdag een dagje later.. kreeg netjes mijn mailtje van betaling en verzending en track en tracé code binnen. Top!
- Ylona Simon
Alles was perfect, en de sandalen en slippers waren van goede kwaliteit. Levering was ook supersnel, binnen 2 dagen kreeg ik ze binnen. Dankjulliewel. Zeker aan te raden deze webshop.
- mariska wijers
het pakketje was er eg snel en de kwaliteit is goed. zelf dacht ik dat de kleur paars zou zijn maar bleek blauw te zijn wat ook op de website stond. overal algemeen zeer tevreden