Approved

Member of ValuedShops since 2015


  • Regular monitoring
  • Clear conditions
  • Complaint management
  • Real entrepreneur

ValuedShops reviews

ValuedShops
Filter reviews by rating
Uwantisell has 18286 5 star ratings 18286
Uwantisell has 4719 4 star ratings 4719
Uwantisell has 1184 3 star ratings 1184
Uwantisell has 878 2 star ratings 878
Uwantisell has 1599 1 star ratings 1599

Impartially managed by ValuedShops. Read our policy and terms.

  1. Eugenu Victoria

    Donderdag iets besteld,en vrijdag al netjes afgeleverd.helemaal TOP

  2. Angela Meinen

    Super mooi broekje, en was in de aanbieding. Mooi prijsje. Maar het broekje viel heel erg klein uit, mijn moeder die maat 36 heeft paste hem wel. Terwijl ik maat 40 heb besteld, erg jammer..

  3. How would you rate Uwantisell?

  4. Jana de Blom

    Prima snelle service. De schoenen vallen erg klein, zou eerder denken dat het maat 36 ipv 37. Ik ga ervan uit dat ze nog een beetje uitlopen en anders maak ik m'n dochter er blij mee. Misschien wel handig om te melden op de site dat ze klein vallen!

  5. Nynosca Isebia

    Ik ben echt super blij met mijn jurk sta precies hoe ik top

  6. Christa Lancee

    Slecht! Ik heb het op een donderdag middag VOOR 4uur besteld, ik heb het nog niet binnen terwijl het zondag is. Ik zou het vrijdag al binnen moeten hebben. Ik heb nog nooit eerder besteld bij jullie maar ben nu toch wel bang dat het niet aankomt!! Er staat bij de track en trace 'dat het pakketje langer onderweg is'. Vrijdagavond heb ik toch nog meer kleding besteld en ik hoop dat ze maandag allemaal wel binnen zijn dan...

  7. Daisy

    Ik ben heel tevreden met dit product en de levering. Super snelle levering, volgende dag al in huis. Verpakking: Het product past door de brievenbus, dus kan als brievenbuspost worden verstuurd. De verpakking is mooi, staat een voorbeeld op en enkele andere kleurvoorbeelden. De door mij gekozen kleur is in de verpakking te zien, door transparant plastic. Na het openen van de verpakking is het kledingstuk ingepakt in plastic met karton, net zoals vaak met panties gedaan wordt. Het kledingstuk is makkelijk uit het plastic te halen en door het karton kan je het ook weer makkelijk terug in de verpakking krijgen. Na het uitpakken: Het kledingstuk voelt zacht aan, ziet er klein uit als je het uit de verpakking haalt, maar na wat uitrekken wordt de vorm duidelijker. Aantrekken: Het kledingstuk is het gemakkelijkst aan te trekken door je hand en arm eerst de opening bij benen te doen, hierdoor is het gemakkelijker om je voeten erin te krijgen. Als eenmaal je voeten erin zitten hoef je het alleen nog maar omhoog te trekken. Kwaliteit: Het voelt zacht aan, je kan er ook ondergoed onder doen. De stof lijkt heel teder maar kan best wat hebben. Dit product kan gemakkelijk de hele dag worden gedragen, het zit zo fijn dat je bijna niet merkt dat je het aan hebt. De prijs kwaliteit vind ik erg goed.