Ik vond de levering super. Ik heb 3 bikini's besteld en ik pas er maar 1. Heel jammer dat de bikini's ook niet helemaal overeen komen met de afbeeldingen. Als laatste vond ik het ook jammer dat er geen maattabel was voor bikini's, want ik heb de maat gegokt.
Approved
Member of ValuedShops since 2015
Regular monitoring
Clear conditions
Complaint management
Real entrepreneur
ValuedShops reviews
Impartially managed by ValuedShops. Read our policy and terms.
- Caro de Ruiter
- Anolia Abaisa
Top!
How would you rate Uwantisell?
- gabriella pasquale
goede en snelle service
- Anoushka Ghoerbien
Ik ben een tevreden vaste klant! Jullie klantenservice is prima en zeer klantvriendelijk Jullie handelen altijd netjes. Ik heb nooit problemen gehad bij de bezorging. Bestellingen verlopen altijd goed. in de toekomst zal ik zeker meer bestellingen plaatsen!
- Natalia Holubova
Heel mooie producten.
- Rayane Da silva
Heel tevreden