De bloemen kwamen te laat na de begrafenis!!! Zeker niet hier bestellen want je ontvangt toch uw bloemen niet op tijd!!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Britt Beyls
- nadine Vercammen
heel makkelijk on line besteld, ruime keuze en op tijd geleverd. de ontvanger was heel blij met haar boeket. netjes verzorgd door Florist Verdonck
Hoe zou je bloemonline.be beoordelen?
- Claudine Vervacke
Voor de prijs gern waardevol pakket
- Bente Vos
Mooie bloemen en snel geleverd. De jarige was heel blij :)
- Sandy Kerremans
Ik kreeg een foto van het boeket dat ik had laten bezorgen en dat zag er eerder mager uit voor de prijs die ik betaalde.
- Joanna en Herman Goedhuys
Perfect uitgevoerd, mooie prestatie, correcte levering, dikke pluim voor het team