De service was zeer goed . Alles netjes op tijd en mooie bloemen voor je geld!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Christa Maes
- Miriam VB
Snelle en correcte service!
Hoe zou je bloemonline.be beoordelen?
- Nick Hillewaere
bestelling,bevestiging, levering en het product waren tiptop in orde. Niks op aan te merken dus zeer tevreden over de service
- Marleen Mertens
Correcte levering, mooi boeket
- Evelien Vermeiren
vlotte verwerking en levering. mooi boeket
- Hans Vermeiren
Goede service!