Heel gemakkelijk om bloemen te bestellen van op afstand. Stipte levering en mooi boeket.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Monique Geerinckx
- Celine
De order ging heel soepel, alleen bleken de witte anjers en de witte rozen na 1 dag al bruin te worden. Verder was het stuk mooi opgemaakt.
Hoe zou je bloemonline.be beoordelen?
- Chris Willockx
Goeie service!
- Kris Verstraeten
ok
- Heidi Debergh
Snelle en goede service, erg tevreden.
- Erwin Rillaerts
Super tevreden. Mooie bloemstukken waarmee je scoort ! Goede service wat levering en gemak van betaling betreft.