heel tevreden, bloemstuk voor begrafenis, keurig op tijd geleverd.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marc Krick
- K.V.
Zeer tevreden, levering op de gevraagde dag en tijdstip!
Hoe zou je bloemonline.be beoordelen?
- Theo De Jonckheere
Ondanks het late besteluur (16 uur dacht ik) werden de bloemen toch nog de avond zelf geleverd!
- Eddy Neyrinck
heel tevreden ,is eerste maal dat ik iets bestel maar zal in de toekomst nog gebruik van maken ;mvg eddy
- Veronique Demunter
Uitstekende service
- Etienne Thieren
alles in orde en op tijd geleverd