Mooi bloemstukje , toonde wel groter op de webshop , maar correcte levering
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- monique demeester
- john camerier
Alles ok.
Hoe zou je bloemonline.be beoordelen?
- Cathy Rosmeulen
Correcte levering
- Greta Vanhercke
Excellent service we will always use it when ordering flowers
- Jacques De Meerleer
Tijdige levering en als koper besteller over alles bericht 💐
- Wegner Patrick
Zeer goede levering en mooie verse bloemen