Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Totale Zorgwinkel heeft 2446 5 ster reviews 2446
Totale Zorgwinkel heeft 958 4 ster reviews 958
Totale Zorgwinkel heeft 93 3 ster reviews 93
Totale Zorgwinkel heeft 50 2 ster reviews 50
Totale Zorgwinkel heeft 52 1 ster reviews 52

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. pien de mooij

    Snel en keurig afgehandeld

  2. H.H. Schipper

    Wij bebben een toiletsteun gekocht. Ziet er netjes uit. Ik vind de montage handleiding te klein. Ook gaan de schroeven er heel zwaar in. Ik heb een sterke elektrische schroevendraaier moeten gebruiken om ze helemaal vast te krijgen. (Nodig voor stabiliteit).

  3. Hoe zou je Totale Zorgwinkel beoordelen?

  4. Joke Pape

    Ik had iets besteld waar ik 5.95 verzendkosten voor moest betalen. Ik moest het pakketje ophalen bij karwei. Gisteren ging ik het bij karwei halen en het blijkt dat ik het verkeerde artikel had gekocht. Ik heb meteen naar jullie gebeld, was geen probleem ik kon het terug sturen en het goede artikel bestellen. Ik ben vanmiddag naar karwei gegaan om mijn pakketje terug te sturen. Hier moest ik voor het terug sturen 6.95 betalen. Dus ik ben aan verzendkosten al 13 euro kwijt en heb nog niets. Als ik het juiste artikel wil bestellen moet ik weer verzendkosten betalen. Voordat ik het juiste artikel in huis heb ben ik bijna 20 euro kwijt aan alleen de verzendkosten. En daarbij moet ik het zelf op halen bij karwei!!!! Ik vind het echt schandalig dat jullie zoveel aan verzendkosten vragen. Door dit voorval ben ik al het vertrouwen kwijt geraakt en zal nooit meer iets bestellen. Een ding hoop ik wel dat ik snel mijn geld teruggestort krijg!!

  5. GL Feijen

    Prima, duidelijk, weet waar je aan toe bent.

  6. Ineke van Alebeek

    snelle levering

  7. Mw.K.J. Loupatty

    Netjes verpakt, bezorging prima, Ben tevreden met mijn bestelde artikelen. Groetjes .....