Goede klantenservice en de hond was weer blij met ze taart 🎉☺️ nogmaals dank!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2015
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Guy Hautemann
- R.S
Zoals altijd helemaal top, de hond heeft lekker gesmuld. Dit is de 3de jaar dat ik de taart hier bestel goed en snel geleverd.
Hoe zou je Doggi.nl beoordelen?
- Monique Valoes
Mijn hond heeft heerlijk zitten smullen van zijn eerste verjaardagstaart. Mooie taart van natuurlijke ingrediënten. Super fijn.
- LH
Grote vegetarische hondentaart!
- Kara De Schepper
Helemaal blij! Mijn Bordercollie heeft er 4 dagen van gesmuld. Dankjewel ook voor de zorgvuldige levering.
- Tamara
Cupcakes besteld voor mijn hond, zien er ontzettend leuk uit. Wat ik wel echt minder vindt is dat de ingrediënten die vermeld worden op de website niet kloppen met de ingrediënten op de verpakking. Havermeel, banaan, honing, pindakaas, volle melkpoeder klinkt veel beter / gezonder dan zonnebloemolie, glucosestroop & tarwemeel. Dan had ik het niet gekocht.