Approvato

Membro di ValuedShops dal 2015


  • Monitoraggio regolare
  • Condizioni chiare
  • Gestione dei reclami
  • Vero imprenditore

ValuedShops recensioni

ValuedShops
Filtrare le recensioni in base alla valutazione
Hifistudio79 - klanten reviews... ha 2236 5 stelle di valutazione 2236
Hifistudio79 - klanten reviews... ha 340 4 stelle di valutazione 340
Hifistudio79 - klanten reviews... ha 27 3 stelle di valutazione 27
Hifistudio79 - klanten reviews... ha 24 2 stelle di valutazione 24
Hifistudio79 - klanten reviews... ha 38 1 stelle di valutazione 38

Gestito imparzialmente da ValuedShops. Leggi i nostri policy e termini.

  1. Adri van Maaren

    Alles wat beloofd is, is gedaan. Top!

  2. Ruben Gerritsen

    Netjes verpakt

  3. Come valuta Hifistudio79 - klanten reviews...?

  4. Arjan van Loenen

    Scherpe prijs en snelle levering via PostNL

  5. Luuk

    Product besteld, gedachten veranderd, email verstuurd (binnen twee uur) met verzoek tot annulering van de bestelling, prompte reactie ontvangen maar het lijkt wel google translate, ik begrijp er niks van, vraag om verduidelijking, geen reactie. Zie de volgende mail die ik ontvang na een aanvraag tot annulering: Dan heb ik het geld liever terug gestort. Ik zie dat ie nog wel beschikbaar is ergens anders. Groet, Luuk to me Geen probleem, hou wel rekening met uw garantie, wij zijn officieel Topping verkooppunt, maar verzorgen geen garantie van derden gekochte producten. Mvg FRans Op dit punt denk ik wat betekent dit in hemelsnaam? Dit heeft toch niks te maken met een annulering van een bestelling? Geen reactie verder ontvangen. Naja, dan maar hier posten, misschien dat dit wel gelezen wordt. Ik verander graag mijn recensie wanneer dit geregeld is.

  6. Evert

    Duidelijke website, vlotte afhandeling van de bestelling. Prompt geleverd. Nazorg was niet nodig.

    Rispondi
  7. Michiel van der Zee

    Prima assortiment met goede prijzen. Contact met klantenservice ook prima. Reden daarvoor alleen niet; hun verzender kan de pakjesautomaat blijkbaar niet aan. Of het pakket naar mijn thuisadres mag. Dus dat wordt thuisblijven, maar niet heus. Want het pakje staat sinds afgelopen donderdag op onderweg naar depot… via DPD. Volgende keer bestel ik voor die paar euro meer bij Amazon, staat hij er dezelfde of hoogstens volgende dag. Bijna een week wachten op je pakket kan echt niet meer. -edit, reactie op review- Ik begrijp dat jullie een verzender gebruiken, waar je misschien niet alle invloed op hebt, maar op jullie website staat het volgende: "voor 17:00 besteld vandaag verstuurd ma/vr". Bij het bestellen word dat nogmaals aangegeven. Dit creëert de verwachting dat je, zoals ik, rond 15:00 uur op de donderdag een bestelling doet, het pakket spoedig ontvangt. Gistermiddag (zondag) kwam de uitnodiging voor de review binnen, terwijl de pakketstatus al drie dagen 'onderweg naar depot' aangaf. Zonder verdere berichtgeving over vertraging oid, of verwachting wanneer het pakket bezorgd gaat worden. Enfin, er wordt gevraagd naar mijn mening, en die is matig, puur gezien de gewekte verwachting qua levering v.s. wat er gebeurt. Laten we het er maar op houden dat dit een incident is. Dan middelt dat ook wel uit in de resultaten. En zo niet, kijk nog eens kritisch naar het leveringsproces. Hier heb je nl zelf 100% invloed op.

    Rispondi