Aprobada

Tienda adherida a ValuedShops desde el 2015


  • Seguimiento regular
  • Condiciones claras
  • Resolución de conflictos
  • Verdadero emprendedor

ValuedShops opiniones

ValuedShops
Filtrar opiniones por puntuación
Hifistudio79 - klanten reviews... tiene 2232 5 estrellas 2232
Hifistudio79 - klanten reviews... tiene 340 4 estrellas 340
Hifistudio79 - klanten reviews... tiene 27 3 estrellas 27
Hifistudio79 - klanten reviews... tiene 24 2 estrellas 24
Hifistudio79 - klanten reviews... tiene 38 1 estrellas 38

Gestionado de forma imparcial por ValuedShops. Lea nuestros política y términos.

  1. Michel van Son

    Snelle levering

  2. Wim Van Der Plas

    Betrouwbare webwinkel, vlotte levering en goede prijs/kwaliteit.

  3. ¿Cuál es tu valoración de Hifistudio79 - klanten reviews...?

  4. C de Visser

    Goede prijs en vlotte mail wisseling. Goed product.

  5. koenipad

    spijtig dat er op de website staat in voorraad en dat er gewoon een artikel geschrapt en terugbetaald word en niet nageleverd word

  6. Wim Mariman

    Snelle levering en prima verpakt. Administratieve terugkoppeling na betaling ook goed verzorgd.

  7. Jeroen

    Item besteld dat 'in stock' was. De dag nadien een leverbevestiging. Na een week 'pakket zal worden opgehaald' eens geinformeerd; het laatste exemplaar was net verkocht in de winkel (ok, kan gebeuren, maar is niet de eerste keer dat dit gebeurt blijkbaar, zie andere reviews). Nieuwe levertermijn onbekend. Ik ga vervolgens in op een terugbetaling. Sindsdien geen reactie meer op mails, laat staan spoor van een terugbetaling. U komt hier uw deel van een aankoopsovereenkomst niet na. Niet alleen dat, maar de klant zelf moet vaststellen dat er iets misloopt met een bestelling en moet vervolgens 'lastig doen' om terugbetaald te worden. Na het plaatsen van deze review werd er dan wel op ingepikt en dan zou de terubetaling zijn aangevinkt als zijnde 'uitgevoerd' in hun boekhoudsysteem zonder effectief te zijn uitgevoerd. De terugbetaling is inmiddels effectief uitgevoerd. Indien ik kon zou ik 2,5 sterren geven voor 'neutraal'.