WebwinkelKeur

klantbeoordeling

9,0/10


StarStarStarStarNo star
  • Terium Jean: “Mijn vriendin bestelde 2 sleutelhangers als verrassing voor mij ... had zich evenwel vergist in de postcode 2060 ipv 2600 . Sleutelhangers zijn nooit aangekomen en volgens hun ook nooit terug gekomen . Toch raar dat we post niet meer mogen vertrouwen . Mijn advies : Betaal 'n euro meer en koop lokaal ...of zoek een iets klant gericht bedrijf Aanpassing : Heb zonet een mail ontvangen dat de sleutelhanger opnieuw verzonden zou zijn .... even afwachten ... hou jullie op de hoogte !”
  • Bert Gerritsen: “Afgelopen zomer Kia sleutels bij laten maken, prima gelukt, 27 November een Fiat sleutel laten bijmaken: Sleutel te dik, veertje klapsleutel te slap opgedraaid, knopje bediening te ver naar onderen. Vervolgens een begeleidend schrijven van de klachten erbij gedaan. Omdat het zo lang duurde voordat ik de sleutel terug kreeg, even langsgereden toen ik in de buurt was. Het wachten was op een nieuwe variant / betere klapsleutel, volgens WVO. Kreeg vandaag 09 Februari de sleutel teruggestuurd, een lege behuizing met nog steeds een te dikke sleutel. Kan hier dus weer niets mee. Ga maar weer contact opnemen hoe dit nu op te lossen, ongelofelijk dit. Nog zo gezegd dat het niet uitmaakt of het iets meer kost, maar dat ik geen gezeur maar gewoon een goede sleutel wil. Dus al ruim 2,5 maand geen geschikte sleutel. 14 Feb.gebeld met ze. Nu blijkt dat met het loszagen van de oude sleutel de startonderbrekerchip beschadigd te zijn. Echt stom. Of ik niet een sleutelcode heb voor een nieuwe chip. Dus dat is het probleem van het niet overzetten van de inhoud op de andere nieuwe klapsleutel. Ze willen nu de sleutelinhoud in een originele blauwe proberen te plaatsen. Echter, de chip is beschadigd en verlijmd in de behuizing. Eerst nieuwe chip regelen. Wie gaat deze ellende allemaal betalen.....Eerst weer overleggen. Sleutels met kenteken auto en sleutelcodes opnieuw opgestuurd voor reparatie naar blauwe sleutel. (eind Februari) Kreeg vandaag 13 Maart voor de 3e keer de sleutel terug, maar nu is er niets aan gedaan. Ik was er voor gewaarschuwd, indien ik niet eerst deze beoordeling een positieve draai zou geven. Dat heb ik geweigerd. Eerst een goed werkende sleutel, dan pas ga ik de beoordeling aanpassen. ZO KAN EEN SLEUTELREPARATIE DUS OOK VERLOPEN BIJ DEZE FIRMA. Ook met het geld terug neem ik geen genoegen. (Creditfactuur via mail gehad). Ga m'n rechtsbijstandsverzekering vragen of tegen zulke praktijken iets te doen valt. DEZE ELLENDE WENS IK NIEMAND TOE.”
  • Jan wijnans: “Heb bij jullie een Mercedes Benz sleutelhanger in geschenkverpakking besteld sleutelhanger heb ik ontvangen maar niet in kadoverpakking alleen in een plastic zakje terwijl er op het zakje staat luxe sleutelhanger Mercedes Benz- in geschenkverpakking ik neem aan dat dat plastic zakje geen geschenkverpakking is valt me tegen.”
  • c.kluiters: “Ik heb deze week een sleutel laten namaken. Dat is goed gegaan. Ik vind alleen de prijs erg hoog 55 euro. terwijl de site aangeeft dat de sleutels 19,95 kosten. Daar vind ik een groot gat tussen zitten. En best misleidend.”
  • Bert: “Eindelijk werkt de afstandsbediening weer naar behoren van de Suzuki SX4 omdat het bedrijf de juiste batterij in de afstandsbediening heeft aangebracht ”
  • Bert Wolf: “Binnen een week m'n kapotte autosleutel weer gerepareerd terug op de mat en nog es voordelig ook: helemaal TOP”
lees meer ervaringen >