Gemma Tuiten
Prima service!
Marianne Goudriaan
Prima en betrouwbare webshop met mooie artikelen
Caren Smit
Snel klaar. Goede communicatie. Mooi product.
DC
veel keuze op de website. Snelle levering.
Annelies Broekmate
Goede en duidelijke service een aanbeveling
Jiska Ouwerkerk
Hele mooie producten en supersnelle en vriendelijke service! De volgende dag kon ik het naamcadeau al ophalen waardoor we ons 10 dagen pakket meteen konden geven en geen cadeau na hoefden te geven. Ook bij eerdere bestellingen was dit het geval. Ontzettend blij met het eindresultaat en ook nog superleuk ingepakt met een naamsticker 🩷
‹
›