Goed geleverd keurig ingepakt. 2 man ivm gewicht. Staat netjes op de verpakking. Zekfde dag van leverng in elkaar gezet. Nu volgende week de ren. Productvoelten ziet er prima uit.
Robin Regterink
Snelle levering, komt afspraken na en een vriendelijk ontvangst bij het ophalen van mijn product.
Peter
Goede kwaliteit en service, reageren snel op vragen en zijn oplossing gericht. Zeker een aanrader.
Nicolien Kamphuis
Fijn bedrijf, denken mee. Snelle levering!
1,5 uur en Aspen 6 staat te pronken in de ren. Geweldig ontwerp.
Ontzettend blij mee!