klantbeoordeling
9,7
/10
2701 Reviews
anita De Jongh
:
Mooi product. Stevig materiaal. De website is overzichtelijk makkelijk en word mooi weer gegeven. Fijne site om iets uit te zoeken voor je nijntje.
Loes van Alphen
:
Er was iets verkeerd geleverd en het werd netjes aan de deur omgeruild. Goede service en goede kwaliteit!
Rita Hofland
:
Mooie producten
Marijke Meulemans
:
Alles zeer netjes ingepakt en geleverd binnen de vooropgestelde tijd. Niet de laatste keer dat ik zal bestellen.. 😄
n erdem akin
:
goede service en super snel
Debbie
:
Snelle correcte levering :-)
lees meer ervaringen