WebwinkelKeur
klantbeoordeling
9,7/10
2701 Reviews
anita De Jongh :

Mooi product. Stevig materiaal. De website is overzichtelijk makkelijk en word mooi weer gegeven. Fijne site om iets uit te zoeken voor je nijntje.
Loes van Alphen :

Er was iets verkeerd geleverd en het werd netjes aan de deur omgeruild. Goede service en goede kwaliteit!
Rita Hofland :

Mooie producten
Marijke Meulemans :

Alles zeer netjes ingepakt en geleverd binnen de vooropgestelde tijd. Niet de laatste keer dat ik zal bestellen.. 😄
n erdem akin :

goede service en super snel
Debbie :

Snelle correcte levering :-)