Sandra
Super snel en
Chantal Mateijsen
Altijd snel bezorgd en netjes alles geleverd met nog wat extra snackjes om uit te proberen. Goede service en mooie kwaliteit. Hondjes zijn er blij mee, die vinden het heerlijk!
Hanny Wernsen
Snel en goede producten geleverd!
Fleur Van Bronkhorst
Geweldige producten
Mijn hond geniet met volle teugen.
Ook een snelle levering en wat lekkers erbij. Helemaal goed
CM
Top kwaliteit en altijd een extraatje rekening houdend met allergie
Bezorging klopt altijd in tijd
Annemieke Righart
Alles geweldig, wat kwaliteit en assortiment betreft, alleen is de levering vaak aan de late kant. Daar moet je dus echt rekening mee houden. Anders had ik 5 sterren gegeven!