Bram van Tulder
Goede service en prima prijs!
Ruud
Bijzonder blij met zo'n lampenwinkel "om de hoek" in Castricum. Veel keuze (vooral wel supermooi en soms wel wat prijzig) maar geweldige kwaliteitsproducten. Ook onze lamp laten bevestigen boven de eettafel. Zeer vakkundig gedaan, en niets is teveel! Makkelijk afspraken te maken mbt montage, klant is echt koning. Superblij mee dus. Aanbevolen dus, en dank voor de service.
Wim van der End
Snelle levering, echter had ik wel graag eerst een berichtje ontvangen, nu stond de bezorger onverwacht aan de deur, maar gelukkig was ik thuis.
Ellen Beumer
Snel geleverd, goed verpakt!
Peter Sibinga
Uitstekend bediend van begin tot het einde! Een voorbeeld voor andere winkeliers!
Barbara van der Wekken
Snelle levering, erg blij mee