Annemarie
Gewoon prima!!
Bas Maijntz
Snelle levering met persoonlijk schrijven en mooi ingepakt. Genot om te geven en uit te pakken.
Karina Musters
Leuk geboortepakje😍
Rosanne Jongman
Prachtig en persoonlijke service!
Tessa
Leuke prijs! Snelle levering!
Inne Boers
Snelle levering en super mooi afgewerkte kleding!
‹
›