Ik speel nog niet zo lang harp en om het te leren heb ik er sinds anderhalf jaar diverse in de toonsoort C aangeschaft.
Nu ik (in de richting van de Blues) de toonsoorten wil uitbreiden, adviseerde Harmonicafactory mij om de Easttop MS-030 eens te proberen. Prijstechnisch geen buil aan te vallen. Ik heb er 2 aangeschaft in de toonsoorten A en G.
Het blijken voor mij hele fijne harps te zijn; eenvoudig en dus heel comfortabel te bespelen. Het geluid is lekker diep en bluesy en doet kwalitatief beslist niet onder voor de harps in het hogere segment. Ik ben er blij mee!