Mijn bestelling van op de wolbeurs Breda is goed aangekomen . Belofte nagekomen om de wol apart te houden en achteraf op te sturen.Dank je wel! Oh en ik zag pas later op het factuur uw berichtje. Nieuwe levering afgewacht om verfbadgarantie te kunnen bieden! Bedankt voor de lieve zorgen en schattige attenties! 🙂
Pieter Langius
goede service
Dorien
Snelle levering, goed materiaal
Ann Desmedt
Super service, vriendelijk, mooi aanbod, snel verstuurd met een geschenkje erbij ;)