klantbeoordeling
9,5
/10
156 Reviews
anneke stylemans
:
Zeer mooi en goed toegekomen bedankr
Erna
:
Mooie spiegel voor trouwdag 40 jaar. En mooie manden voor mijn kleinkinderen gekocht met hun eigen naam erop.
Hopelijk is iedereen er blij mee!
L.
:
Originele items! Levering duurde wat lang, maar de persoonlijke service is top.
Arnella
:
Snelle en goede service, leuke producten!
Carla
:
Goede service en snelle levering. Mooi resultaat.
marjon
:
Wat zij beloven, doen zij ook . De volgende dag in huis, keurig. Hartstikke mobiel. Vrij gemakkelijk in elkaar te zetten. Top
lees meer ervaringen