WebwinkelKeur
klantbeoordeling
9,5/10
156 Reviews
anneke stylemans :

Zeer mooi en goed toegekomen bedankr
Erna :

Mooie spiegel voor trouwdag 40 jaar. En mooie manden voor mijn kleinkinderen gekocht met hun eigen naam erop.
Hopelijk is iedereen er blij mee!
L. :

Originele items! Levering duurde wat lang, maar de persoonlijke service is top.
Arnella :

Snelle en goede service, leuke producten!
Carla :

Goede service en snelle levering. Mooi resultaat.
marjon :

Wat zij beloven, doen zij ook . De volgende dag in huis, keurig. Hartstikke mobiel. Vrij gemakkelijk in elkaar te zetten. Top