Sabine
Ze hebben een mooie hanger voor mij gemaakt, ben er super blij mee.
Mirjam Leeuwenkamp
Prachtige sieraden, mooi gemaakt en goede service. Heel blij met mijn nieuwe ketting!
Miëtte Linssen
Snelle levering en goede kwaliteit! Ik ben ontzettend blij met mijn hanger
Jinske Storm
Ik heb nu een aardige verzameling (11st. Inmiddels) aan edelstenen hangers gekocht en ze zijn stuk voor stuk prachtig. Ik draag er elke dag 1 en krijg regelmatig complimenten op mijn hangers. Verder is de communicatie altijd vriendelijk en is de verzendingen altijd goed. Ik vind het ook erg leuk dat er kaartjes bij zitten, met de werkingen van de edelsteen en bewaar die dan ook bij mijn hangers.
Annita Kuhn
Mooie artikelen. Bestelling snel verzonden, netjes en met veel zorg ingepakt.
Mirella Pernot
Goede service en geweldig mooi sieraad